top of page

ISUZU D-MAX Facelift: Moderný dizajn, vyššia bezpečnosť a vylepšený offroad výkon

Spustenie nového ISUZU D-MAX v Nemecku, Rakúsku, Česku a na Slovensku


Flörsheim, [21.11.2024] – Spoločnosť ISUZU Deutschland GmbH predstavuje rozsiahly facelift obľúbeného modelu D-MAX pre modelový rok 2024/25. Nový moderný dizajn spolu s inovatívnymi bezpečnostnými a asistenčnými systémami nastavuje nové štandardy. Jedným z hlavných rysov nového D-MAX je „Rough Terrain Mode“. Tento režim výrazne zlepšuje priechodnosť terénom, a to aj bez uzávierky diferenciálu, čo uľahčuje riadenie aj menej skúseným vodičom v náročnom teréne. Vďaka rôznym variantom výbavy ponúka D-MAX riešenia pre široké spektrum potrieb. Po prvýkrát je kabína Space Cab k dispozícii aj v najvyššej výbave V-CROSS.


Exteriér

  • Prepracované svetlomety: Novo navrhnuté bi-LED svetlomety dodávajú vozidlu výrazný svetelný podpis a zlepšujú viditeľnosť v tme (u výbav LSE a V-CROSS).

  • Dynamická predná časť: Novo tvarovaná kapota, výrazná maska chladiča a športový predný nárazník dodávajú vozidlu robustnejší a modernejší vzhľad. Výrazné línie a širšia maska tento dojem ďalej posilňujú.


  • Moderné zadné svetlá: Zadné svetlá majú trojúrovňový motív v tvare písmena L a pokročilú LED technológiu (u výbav LSE a V-CROSS).

  • Prepracovaná zadná časť: Nové zadné dvere a nový zadný nárazník vytvárajú moderný a širší vzhľad.


    Nové farebné možnosti

  • Namibu Orange: Živý oranžový odtieň, ktorý dodáva športové akcenty.

  • Obsidian Gray: Elegantný sivý odtieň, ktorý sprostredkúva decentný a prémiový vzhľad.

  • Dolomite White Pearl (exkluzívne pre V-CROSS): Luxusný biely odtieň s perleťovým efektom, ktorý dodáva najvyššej výbave prémiový vzhľad.


Interiér a výbava

  • Čiastočne digitálny kokpit: 7-palcový TFT displej prehľadne zobrazuje všetky dôležité informácie v zornom poli vodiča (u výbav LSE a V-CROSS).


  • Nový infotainment systém: Podľa výbavy zahŕňa systém 8- alebo 9-palcový displej a podporuje bezdrôtové Apple CarPlay® a Android Auto™, pričom pridanie otočných ovládačov zvyšuje používateľský komfort.

  • Kvalitné materiály: Inšpirácia skladaním Miura Origami prináša exkluzívnu atmosféru vďaka prémiovým materiálom v interiéri.


    Bezpečnostné a asistenčné systémy D-MAX MY24 ponúka významné vylepšenia bezpečnostných systémov:

  • Emergency Lane Keeping System (ELKS): Podporuje vodiča pri udržiavaní vozidla v jazdnom pruhu.

  • Lane Departure Warning (LDW): Upozornenie na neúmyselné opustenie jazdného pruhu.

  • Lane Departure Prevention (LDP): Koriguje riadenie, aby vozidlo zostalo v pruhu.

  • Intelligent Speed Assistance (ISA): Pomáha vodičovi dodržiavať rýchlostné limity.

  • Automatic Emergency Brake System (AEB): Poskytuje automatické brzdenie pri rozpoznaní prekážky.

  • Systém monitorovania tlaku v pneumatikách (TPMS): Sleduje tlak v pneumatikách v reálnom čase.

  • Alkohol-Interlock-System: Zariadenie umožňujúce inštaláciu systému, ktorý dovolí spustenie vozidla až po alkoholovom teste.


Offroad výkon

  • Rough Terrain Mode: Nový jazdný režim zlepšujúci trakciu v náročnom teréne a optimalizujúci výkon vozidla presným riadením bŕzd a motora.

  • Stereo kamera (Gen 4): Vylepšené rozpoznávanie objektov a širšie zorné pole.

  • Optimalizované funkcie ADAS: Rozšírené a zdokonalené asistenčné systémy zvyšujú pohodlie a bezpečnosť na ceste aj v teréne.


„Facelift modelu D-MAX ponúka nielen robustný offroad výkon a najmodernejšie bezpečnostné systémy – predstavuje slobodu, dobrodružstvo a spoľahlivosť v každodennom živote aj mimo cesty,“ hovorí Claudius Meynert, generálny riaditeľ ISUZU Sales Deutschland. „S premyslenými inováciami a zameraním na komfort a univerzálnosť prinášame vozidlo, ktoré sa dokonale prispôsobí životu našich zákazníkov a podporí ich pri každej výzve.“


Nový model je už teraz možné objednať u všetkých autorizovaných predajcov ISUZU v Nemecku, Rakúsku, Česku a na Slovensku. Ďalšie informácie o technických špecifikáciách, dostupných výbavách a cenách získate u svojho predajcu ISUZU alebo na našich webových stránkach:

Comments


bottom of page